AXUDA E SOPORTE
Ceip Vilaxoán

Ola Oscar,
O luns ímonos ver no cole de Vilaxoán.
Andamos investigando a túa aplicación e temos unha cuestión para ti:
Os exercícios nas udis temos que telos programados para todo o ano????

Ola Oscar, O luns ímonos ver no cole de Vilaxoán. Andamos investigando a túa aplicación e temos unha cuestión para ti: Os exercícios nas udis temos que telos programados para todo o ano????

Ola, como nos veremos o luns poderemos falar do tema máis polo miudosmile

Pero por se lle serve de axuda a alguén, as UDI, que son a planificación das tarefas que se fan na aula.
Una tarefa (e a súa UDI correspondente) pode ser anual. mensual, semanal, de varios días, de varias sesións, ata incluso dunha única sesión (sería un pouco curta pero técnicamente o podería ser)... e dicir ten a duración que se considere.

Por exemplo non é o mesmo unha tarefa que sexa "planificar a excursión de fin de curso" que durará varios meses que outra que sexa "deseñamos, creamos e mantemos un horto escolar" que durará todo curso. Ou "organizamso un obradoiro coas familas para entroido" que durará unha semana...
Son só exemplos para que se vexa que a duración pode ser moi variable.

Se unha tarefa é anual, obviamente debería terse deseñada, coas súas actividades (e os correspondentes exerciciosd e cada actividade) ó comezo de curso para todo o ano.

Pero se unha tarefa é "para o terceiro trimestre", un mes concreto, se ben debe estar "planificado que eses aspectos se van a traballar nese momento", o feito de telo todo "deseñado nunha udi" desde o comezo de curso non ten porque ser tan "vital", xa que o importante si sería tela antes de comezar a aplicala na aula. (En todo caso esto xa vai a criterio de inspección en cada caso se pide ou non que se teña todo planificado desde o comezo).

No caso do meu centro en infantil, si planificamos todas as tarefas (e son unhas cantas) antes de comezar o curso, (o cal supón unha liberación logo posto que só hai que aplicalas ou como moito modificalas), pero vamos realmente ata que chega o momento de aplicalas están alí "agardando".

Outra vantaxa de ter todo "planificado" a priori é que podes ter claro "cando avalías cada estándard e de que xeito"....

Non sei se era iso o que estabas a preguntar ou me fun por outro lado... en todo caso o luns xa falaremos do tema.

Sobre todos estes temas en www.oscarabilleira.com está a documentación que uso nas docencias, onde hai documentación para aburrir para quen teña interese.

Ola, como nos veremos o luns poderemos falar do tema máis polo miudo:D Pero por se lle serve de axuda a alguén, as UDI, que son a planificación das tarefas que se fan na aula. Una tarefa (e a súa UDI correspondente) pode ser anual. mensual, semanal, de varios días, de varias sesións, ata incluso dunha única sesión (sería un pouco curta pero técnicamente o podería ser)... e dicir ten a duración que se considere. Por exemplo non é o mesmo unha tarefa que sexa "planificar a excursión de fin de curso" que durará varios meses que outra que sexa "deseñamos, creamos e mantemos un horto escolar" que durará todo curso. Ou "organizamso un obradoiro coas familas para entroido" que durará unha semana... Son só exemplos para que se vexa que a duración pode ser moi variable. Se unha tarefa é anual, obviamente debería terse deseñada, coas súas actividades (e os correspondentes exerciciosd e cada actividade) ó comezo de curso para todo o ano. Pero se unha tarefa é "para o terceiro trimestre", un mes concreto, se ben debe estar "planificado que eses aspectos se van a traballar nese momento", o feito de telo todo "deseñado nunha udi" desde o comezo de curso non ten porque ser tan "vital", xa que o importante si sería tela antes de comezar a aplicala na aula. (En todo caso esto xa vai a criterio de inspección en cada caso se pide ou non que se teña todo planificado desde o comezo). No caso do meu centro en infantil, si planificamos todas as tarefas (e son unhas cantas) antes de comezar o curso, (o cal supón unha liberación logo posto que só hai que aplicalas ou como moito modificalas), pero vamos realmente ata que chega o momento de aplicalas están alí "agardando". Outra vantaxa de ter todo "planificado" a priori é que podes ter claro "cando avalías cada estándard e de que xeito".... Non sei se era iso o que estabas a preguntar ou me fun por outro lado... en todo caso o luns xa falaremos do tema. Sobre todos estes temas en www.oscarabilleira.com está a documentación que uso nas docencias, onde hai documentación para aburrir para quen teña interese.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

559
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador