7
1
Jenvazquez publicado fai 1 día ás 9:35 am
Hola,

Estoy realizando el perfil de área para lengua castellana y literatura; los estándares aparecen como en el decreto en gallego, pero obviamente lo más coherente sería realizar el perfil en el mismo idioma que el área. Cómo puedo cambiarlo? Ya le he dado a la opción cast/ que aparece en la esquina superior derecha de la pantalla pero no me
publicación más reciente por oscar_abilleira (admin)  ·  fai 1 día ás 11:34 am
21
2
Lourdesotero publicado Nov 9 ás 12:59 pm
Boas, preguntábame se sería posible que o programa dese a posibilidae de avaliar as diferentes competencias con arreglo a nota numérica dúnha area. Como xa sabemos, non todas ás áreas teñen o mesmo peso nas competencias. Matemáticamente podese facer eso e incluso en términos de porcentaxe. Por iso digo, se a ferramenta da programaci&
publicación más reciente por Lourdesotero  ·  fai 7 días ás 5:45 pm
17
0
Tal como se comunicou onte por correo, levouse a cabo un proceso de migración das programacións realizadas en prográmame a un único modelo unificado agrupando estándares por instrumento, que será o único dispoñible a partir deste momento. Este proceso finalizou sen problemas e xa podes usar a apliación con total normalidade.

Comen
5be69f55ef815.png
32
5
Lourdesotero publicado Nov 6 ás 6:59 pm
Estamos a utilizar moito a opción que ten esta ferramenta para a elaboración das acs. Resúltamos moi útil pero atopámonos que non aparecen os elementos curriculares clasificados con arreglo aos bloques de contidos. Dito doutra maneira, aparecen todos seguidos (criterios, contidos e estándares) sen estar organizados por bloques de contidos.

publicación más reciente por Lourdesotero  ·  Nov 8 ás 8:51 pm
123
13
Boas de novo, Óscar.
Algunhas cuestións sobre a aplicación (Android):


non me van os grupos de bacharelato correctamente. Entro no cartafol de Bacharelato, na PD correspondente, pero non carga os datos dos grupos (aduce que non hai servidor...). Se entro no cartafol de ESO si carga todos os meus grupos, os de bacharelato tamén, pero nese caso non le os datos e
APP
publicación más reciente por oscar_abilleira (admin)  ·  Nov 3 ás 7:17 am
26
0
Novidades en prográmame-udis e recursoseducativos.net nas últimas semanas:

UDIS:


A tarefa e as actividades aparecen agora na mesma lapela "asociados" de modo que sexa máis intuito saber en que tarefa estamos e as súas correspondentes actividades. Todo está baixo a lapela "tarefa actividades e exercicios
No apartadoavaliación aparecen novos indic
5bd57fff462f0.png
68
7
lololes publicado Oct 22 ás 4:50 pm
Boas Óscar,
cando entro en cualificar areas para un grupo non me aparecen na ventá os instrumentos para poder poñer unha nota a cada alumno. Non sei cal é o problema. Penso que fixen todo ben, igual que ano pasado, pero non me vai. (Teño na programación postos os estándares agrupados por instrumento, o peso de cada instrumento e no caderno do al
publicación más reciente por oscar_abilleira (admin)  ·  Oct 25 ás 9:31 pm
63
1
damianguede publicado Oct 10 ás 9:08 am
Boas. Eu estou a usar Programame por primeira vez. Son de secundaria e non quero deixar pasar un día máis sen darche as gracias. O teu labor é ENCOMIABLE, e a xenerosidade coa que o compartes é, para un xefe de departamento que ten que refacer unha programación enteira.... EMOCIONANTE!
Xa aproveito para facer unha pregunta (só atopei unha referencia pe
publicación más reciente por oscar_abilleira (admin)  ·  Oct 10 ás 8:08 pm
39
4
cameca publicado Oct 8 ás 5:07 pm
Sería interesante poder xerar directamente a estrutura dunha udi na mesma lapela de "estrutura" mediante un cómodo enlace como o que aparece a esquerda na lapela de LISTA UDIS (DESCARGAR ESQUEMA BORRADOR DA TAREFA).
Ás veces resultaría máis operativo que ter que xerar toda a udi para ver os esquemas, é moito máis sinxelo á hora de realiz
publicación más reciente por oscar_abilleira (admin)  ·  Oct 9 ás 6:40 am
22
0
O comezo de curso chega cargado de novidades en recursoseducativos.net e programame-udis.

PROGRÁMAME-UDIS:


Engadida sub-lapela “estrutura” dentro do apartado UDIS: nela podes crear de forma gráfica a estrutura da tarefa: produto final, actividades e exercicios, movéndoos de lugar se o precisas tan só arrastrándoas, incluso a outras actividad
5bb073a3c1544.png
30
1
moisesamado publicado Sep 19 ás 4:00 pm
Ola, ao igual que nos pasados cursos, estou facendo a programación a través desta aplicación. Nesta ocasión quería facer a materia de Historia da Música e da Danza para 2º de Bacharelato pero non atopo esta materia. No pasado curso introducín nesta aplicación os estándares de Linguaxe e Práctica Musical para 1º de Bac
publicación más reciente por oscar_abilleira (admin)  ·  Sep 19 ás 8:30 pm
160
3
ola.
Primeiramente queremos darche as grazas polo teu traballo. Consideramos que é un instrumento moi importante para o noso labor docente.
estamos programando a nosa materia a través desta aplicación.
pero temos unha pequena dúbida, non somos quen de xerar nha unica lista dos estandares, os trimestres e os INSTRUMENTOS E PROCEDEMENTOS DE AVALIACIÓN.
publicación más reciente por oscar_abilleira (admin)  ·  Sep 17 ás 8:56 pm
107
5
dulcecarro publicado Aug 22 ás 5:49 pm
Boas tardes! Coma sempre, estou iniciando a programación de este curso coa túa fabulosa aplicación. O caso é que este ano en Naturais e Sociais establecemos un criterio de reparto diferente: por exemplo, en vez de dar os animais en 3º e en 4º, pois os xuntamos e acordamos afondar máis pero dalo só un curso e así con varios temas. Polo tan
publicación más reciente por dulcecarro  ·  Sep 6 ás 6:49 am
49
2
Novidades en prográmame-udis (versión web) nas últimas semanas:


DIARIO DE CLASE: podes marcar unha semana completa como plantilla de xeito que todo o que introduzas nela (actividades e exercicios) sexa marcado como plantilla de forma automática (tamén podes seguir facéndoo de forma manual en cada un deles como ata o de agora)



DIARIO DE CL
5b8bca8512bf4.png
publicación más reciente por oscar_abilleira (admin)  ·  Sep 5 ás 7:52 pm
33
1
No diario de clase estaría ben que poidésemos especificar o grupo clase ao que pertence a actividade á hora de elixir ou crear as nosas UDIs.

O que fun capaz de facer foi crear na plantilla o horario escolar, pero aparece como un elemento alleo á propia actividade e exercicio que continúa.

Grazas e noraboa polas melloras introducidas.

publicación más reciente por oscar_abilleira (admin)  ·  Aug 31 ás 1:41 pm
69
1
vmata publicado Jul 30 ás 8:33 am
Ola Óscar:
Como todos os anos emprego a tûa axenda escolar pero a intentar cerrar o PDF darme este erro que non seis como solucionar

Fatal error: Allowed memory size of 545259520 bytes exhausted (tried to allocate 72 bytes) in /home/recursos/public_html/software/online/axenda/festivos_galicia_creado.php on line 827

Grazas polo teu esforzo e un saûdo
Víctor
publicación más reciente por oscar_abilleira (admin)  ·  Jul 30 ás 10:42 am
155
0
IMPORTANTE EN RELACIÓN Ó REGULAMENTO XERAL DE PROTECCIÓN DE DATOS (RXPD).

Debido á entrada en vigor do novo regulamento europeo de protección de datos é necesario facer algún cambio en relación ós boletíns informativos con novidades, que como este, estades a recibir no voso correo.

A partir de agora, é necesario
5b04719de1362.png
93
0
Novidades en recursoseducativos e PROGRÁMAME nas últimas semanas:

PROGRÁMAME web:


UDIS:


Nas rúbricas podes “importar” (copiar) a rúbrica doutra das túas UDIS e tamén daquelas marcadas como públicas na aplicación.
Xa podes facer o SEGUIMENTO da UDI para os grupos de alumnos (reemplaza a anterior lapela de
5ad797756c90a.png
86
1
Bo día!!!

Ao xerar dúas ACS o programa eliminou dun alumno todas as modificacións nos criterios e contidos e nas do outro alumno eliminou o bloque 2 e 3 de contidos. Estou utilizando o navegador Chrome e cando estaba realizando as modificacións ía gardando todo automáticamente e aparecía o símbolo en vermello de adaptado.

ACS
publicación más reciente por oscar_abilleira (admin)  ·  Mar 18 ás 11:29 am
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Anterior
1234 ... 6
Seguinte
Con elexido desmarcar temas
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador