AXUDA E SOPORTE
No centro non poden engadirme como usuaria.

Ola, no meu cole CPI Progreso non me poden engadir na sua carpeta. E posible que sexa por utilizar maiúsculas no nome de usuario?
Aproveito para dar amiña opinión da aplicación prográmame: unha marabilla. Moitas grazas por tanto esforzo.

Ola, no meu cole CPI Progreso non me poden engadir na sua carpeta. E posible que sexa por utilizar maiúsculas no nome de usuario? Aproveito para dar amiña opinión da aplicación prográmame: unha marabilla. Moitas grazas por tanto esforzo.

Saúdos e grazas polos comentarios, agardo vos sexa de utilidade.

O nome de usuario hai que poñelo exactamente igual ó rexistro, é dicir coas súas maiúsculas e minúsculas.

A forma máis segura de saber como é exactamente, e mirar o que aparece unha vez entras cos teus datos na web.
57dd8e7fb7079.png

De feito neste mesmo foro podo ver que o teu usuario é AlaPrego, polo que deben poñerlo exactamente así, cunha coma antes se hai máis usuarios.

En todo caso se seguen sen ser capaces comentádeme o nome de usuario co que tentan facelo e en que cartafol, para facer as revisións pertinente.

Saúdos e grazas polos comentarios, agardo vos sexa de utilidade. O nome de usuario hai que poñelo exactamente igual ó rexistro, é dicir coas súas maiúsculas e minúsculas. A forma máis segura de saber como é exactamente, e mirar o que aparece unha vez entras cos teus datos na web. ![57dd8e7fb7079.png](serve/attachment&path=57dd8e7fb7079.png) De feito neste mesmo foro podo ver que o teu usuario é AlaPrego, polo que deben poñerlo exactamente así, cunha coma antes se hai máis usuarios. En todo caso se seguen sen ser capaces comentádeme o nome de usuario co que tentan facelo e en que cartafol, para facer as revisións pertinente.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Moitas grazas, xa probamos de múltiples formas e non o conseguimos. O usuario e cpiprogreso.

Moitas grazas, xa probamos de múltiples formas e non o conseguimos. O usuario e cpiprogreso.

Acabo de tentalo e efectivamente non se pode, pero a razón é que o usuario AlaPrego non está rexistrado na base de datos... o que aparece aquí no foro "cambiáchelo ti despois"??..

Tes que darlle o usuario que che aparece cando entras na aplicación... no lugar donde che indicaba na imaxe anterior.

Cal é o usuario que usas para acceder?

Acabo de tentalo e efectivamente non se pode, pero a razón é que o usuario AlaPrego non está rexistrado na base de datos... o que aparece aquí no foro "cambiáchelo ti despois"??.. Tes que darlle o usuario que che aparece cando entras na aplicación... no lugar donde che indicaba na imaxe anterior. Cal é o usuario que usas para acceder?

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

O usuario que uso para aceder é AiaPrego, pero non o modifiquei, xa intentamos incluir ese nome moitas veces.
Moitas grazas, e perdoa polas molestias.

O usuario que uso para aceder é AiaPrego, pero non o modifiquei, xa intentamos incluir ese nome moitas veces. Moitas grazas, e perdoa polas molestias.

Xa estás engadida nese cartafol

O problema era que o usuario que tes rexistrado é AIaPrego... é dicir cun "I latino en maiúsculas".. .eu probaba cun l, que é o que me parecía ler aquí smilesmile

E no caso do centro se probaban con AiaPrego dáballe erro porque o usuario era AIaPrego (con I en maiúscula jeje).

En resumo que xa te engadín eu no cartafol e deberías poder velo.

Coméntalles cal era o problema para telo en conta no futuro con nomes de usuario deste tipo...

Saúdos

Xa estás engadida nese cartafol O problema era que o usuario que tes rexistrado é AIaPrego... é dicir cun "I latino en maiúsculas".. .eu probaba cun l, que é o que me parecía ler aquí |-() ]:) E no caso do centro se probaban con AiaPrego dáballe erro porque o usuario era AIaPrego (con I en maiúscula jeje). En resumo que xa te engadín eu no cartafol e deberías poder velo. Coméntalles cal era o problema para telo en conta no futuro con nomes de usuario deste tipo... Saúdos

443
6
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador