AXUDA E SOPORTE
Xestión de alumnos. Arquivos CVS??

A modo de curiosidade..., hai alguén que teña problemas para conseguir os grupos de alumnos do XADE? No noso cole estamos en conexión directa coa UAC, día si e día tamén. E non hai xeito...

Seica xera o informe, pero non somos quen de facernos con el...ogam

A modo de curiosidade..., hai alguén que teña problemas para conseguir os grupos de alumnos do XADE? No noso cole estamos en conexión directa coa UAC, día si e día tamén. E non hai xeito... Seica xera o informe, pero non somos quen de facernos con el...ogam

Teño aberta unha incidencia na UAC por este mesmo tema desde fai unha semana porque non xera o informe de ningunha maneira.. vamos que hai un problema co xerardor de informes.

No meu caso no buzón de informes sempre aparece como "erróneo" cando antes o xeraba sen problemas.

Teño aberta unha incidencia na UAC por este mesmo tema desde fai unha semana porque non xera o informe de ningunha maneira.. vamos que hai un problema co xerardor de informes. No meu caso no buzón de informes sempre aparece como "erróneo" cando antes o xeraba sen problemas.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Despois de comunicalo á UAC e de recibir o número de incidencia, o tema segue igual, os informes desde o xerador saen erróneos smilesmile... a ver se se poñen a elo.

Despois de comunicalo á UAC e de recibir o número de incidencia, o tema segue igual, os informes desde o xerador saen erróneos x( ]:)... a ver se se poñen a elo.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

editado Aug 25 '17 ás 1:24 pm

Este problema resolveuse desde o XADE fai algunhas semanas smile

Este problema resolveuse desde o XADE fai algunhas semanas ;)

418
3
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador