AXUDA E SOPORTE
ERRO NO PLANING COMPARATIVO DE MÍNIMOS EN INFANTIL

Ola... Cando vou a xerar en perfil de área do cartafol, o perfil comparativo de mínimos, por máis que escolla calquera das 3 áreas de Infantil, só sae a de Coñecemento do contorno. Comunicación e autonomía, na de na.
Graciñas
SAUDIÑOS E SAUDIÑA

Ola... Cando vou a xerar en perfil de área do cartafol, o perfil comparativo de mínimos, por máis que escolla calquera das 3 áreas de Infantil, só sae a de Coñecemento do contorno. Comunicación e autonomía, na de na. Graciñas SAUDIÑOS E SAUDIÑA

Ola (agora por esta vía smile )

Acabo de entrar co teu usuario e podo xerar perfectamente o planing comparativo do perfil de área en infantil do primeiro cartafol que tes.

Con que cartafol concreto che sucede?
No primeiro cartafol pásache o mesmo? Se ese é o caso probaches con outro navegador?

Quedo á espera do que me digas

Ola (agora por esta vía :D ) Acabo de entrar co teu usuario e podo xerar perfectamente o planing comparativo do perfil de área en infantil do primeiro cartafol que tes. Con que cartafol concreto che sucede? No primeiro cartafol pásache o mesmo? Se ese é o caso probaches con outro navegador? Quedo á espera do que me digas

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Acabo de probar con firefox e sen problema.
Eu traballo sempre con chrome.
Isto é casual, ou é preferible que abra a aplicación sempre co firefox?

Moitas grazas pola rapidez e a atención.

SAUDIÑOS E SAUDIÑA

Acabo de probar con firefox e sen problema. Eu traballo sempre con chrome. Isto é casual, ou é preferible que abra a aplicación sempre co firefox? Moitas grazas pola rapidez e a atención. SAUDIÑOS E SAUDIÑA

Pois xustamente probara no cartafol que me indicaches con Chrome e si o xerou.

Ten que funcionar en tódolos navegadores, de feito probei esto en catro e en todos eles funciona sen problema.

O que pode ter pasado é que o Chrome teña gardado no seu caché este pdf (se ven se forza a que o cargue de cada vez)... tenga borrar os arquivos temporais do navegador, ou ben pechalo e voltar a entrar para ver se che carga agora ben.

De feito esa parte da aplicación non depende para nada do navegador, xa que este só se adica a "presentarche o pdf" así que é raro.

Pois xustamente probara no cartafol que me indicaches con Chrome e si o xerou. Ten que funcionar en tódolos navegadores, de feito probei esto en catro e en todos eles funciona sen problema. O que pode ter pasado é que o Chrome teña gardado no seu caché este pdf (se ven se forza a que o cargue de cada vez)... tenga borrar os arquivos temporais do navegador, ou ben pechalo e voltar a entrar para ver se che carga agora ben. De feito esa parte da aplicación non depende para nada do navegador, xa que este só se adica a "presentarche o pdf" así que é raro.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

504
5
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador