AXUDA E SOPORTE
ACI

BOS DÍAS. GRACIAS POLO TEU TRABALLO!
TEÑO FEITAS UNHAS ACIs E AGORA NON SON CAPAZ DE XERAR O QUE FIXEN. COMO FAGO?

BOS DÍAS. GRACIAS POLO TEU TRABALLO! TEÑO FEITAS UNHAS ACIs E AGORA NON SON CAPAZ DE XERAR O QUE FIXEN. COMO FAGO?
editado Aug 23 '17 ás 1:47 pm

Desde a pestaña "xerar" hai un botón que pon "ACS", onde tes que escoller o indeficador do alumno, área e nivel...

Seguindo eses pasos non xera o documento? que erro aparece?

Desde a pestaña "xerar" hai un botón que pon "ACS", onde tes que escoller o indeficador do alumno, área e nivel... Seguindo eses pasos non xera o documento? que erro aparece?

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Si, escollín "Xerar", Xerar ACIs de estándares, pero cando o documento pasa a word non aparecen os estándares adaptados.

Si, escollín "Xerar", Xerar ACIs de estándares, pero cando o documento pasa a word non aparecen os estándares adaptados.

Na outra ACI que fixen, puxen os estándares adaptados nos mínimos da "Programación".Este ano púxenos dentro da propia ACI e non me aparecen cando os paso a word.

Na outra ACI que fixen, puxen os estándares adaptados nos mínimos da "Programación".Este ano púxenos dentro da propia ACI e non me aparecen cando os paso a word.

Entrei co teu usuario para ver como está pero necesito que me digas para que curso e área está cuberta a ACS en algún "identificador" para ver como está e tentar xerar o documento.

Comentas que o "pasalo a word" .... o documento que xerar sea en odt (para libreoffice ou openoffice, se ben en word o pode abrir pero "daquela maneira" e en pdf... na versión en pdf vese ben o contido?

Dime eses datos que che comento para poder probar que pasa... non fai falla que me digas por aquí o nome do identificador, con que me indiques "o primeiro indicador que teño" e na área x e no nivel y, por se non queres que sexa público de quen é

Entrei co teu usuario para ver como está pero necesito que me digas para que curso e área está cuberta a ACS en algún "identificador" para ver como está e tentar xerar o documento. Comentas que o "pasalo a word" .... o documento que xerar sea en odt (para libreoffice ou openoffice, se ben en word o pode abrir pero "daquela maneira" e en pdf... na versión en pdf vese ben o contido? Dime eses datos que che comento para poder probar que pasa... non fai falla que me digas por aquí o nome do identificador, con que me indiques "o primeiro indicador que teño" e na área x e no nivel y, por se non queres que sexa público de quen é

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Respondinche por correo, non aparece para o indicador de alumno que me dis ningún estándard adaptado (vamos directamente nada) nas áreas e nivel que comentas.

• Estás segura de que o metiches nese identificador de alumno e non noutro por erro?
  • Estas segura de que o metiches no nivel e áreas que dis?

Coméntoo, e póñoo aquí para que outros ós que lle pase algo parecido poidan atopar a solución, porque é común non fixarse en que alumno en curso está marcado cando se entra e comezar a meter os datos noutro lugar e logo non atopalo onde se agarda que estivese.

Respondinche por correo, non aparece para o indicador de alumno que me dis ningún estándard adaptado (vamos directamente nada) nas áreas e nivel que comentas. - Estás segura de que o metiches nese identificador de alumno e non noutro por erro? - Estas segura de que o metiches no nivel e áreas que dis? Coméntoo, e póñoo aquí para que outros ós que lle pase algo parecido poidan atopar a solución, porque é común non fixarse en que alumno en curso está marcado cando se entra e comezar a meter os datos noutro lugar e logo non atopalo onde se agarda que estivese.

También hice las de las lenguas. Tú no las ves desde tu ordenador?

También hice las de las lenguas. Tú no las ves desde tu ordenador?

Isto é un misterio, entrando co usuario elenaabalmusica que é o teu non si eu vexo isto desde varios navegadores diferentes

57d1b120e871e.png

Podes confirmarme que o fixeches con ese usuario?

Vexo que o fixeches con Edge, vou a probar nese navegador, pero vamos debería verse en todos.

Se saes da aplicación e voltas a entrar... e chegas ata alí dou por sentado que si aparecen non?

... sigo investigando porque isto ten que ter unha explicación jaja

Isto é un misterio, entrando co usuario elenaabalmusica que é o teu non si eu vexo isto desde varios navegadores diferentes ![57d1b120e871e.png](serve/attachment&path=57d1b120e871e.png) Podes confirmarme que o fixeches con ese usuario? Vexo que o fixeches con Edge, vou a probar nese navegador, pero vamos debería verse en todos. Se saes da aplicación e voltas a entrar... e chegas ata alí dou por sentado que si aparecen non? ... sigo investigando porque isto ten que ter unha explicación jaja

Acabo de comprobar en Edge e obviamente tampouco saen... revisei directamentena base de datos con ese identificador e non hai ningún estándard modificado para el...

De verdade que non acabo de entender como é posible que ti vexas eses estándares co ese usuario

De feito noutro dos indicadores (j... de 5 de primaria) aparecen en CN de 1º dous estándares adaptados, imaxino que metidos por erro... pois ben xerando a acs para ese alumno saen perfectamente.

Acabo de comprobar en Edge e obviamente tampouco saen... revisei directamentena base de datos con ese identificador e non hai ningún estándard modificado para el... De verdade que non acabo de entender como é posible que ti vexas eses estándares co ese usuario De feito noutro dos indicadores (j... de 5 de primaria) aparecen en CN de 1º dous estándares adaptados, imaxino que metidos por erro... pois ben xerando a acs para ese alumno saen perfectamente.

Misterio resolto... a captura que pasas non se corresponde ó indentificador que dis senón a este outro.

57d1c04bf3878.png

Se se escolle sae todo o que comentabas... así que creo que o metiches no identificador que non era... ti estabas a xerar un identificador valeiro pensando que estaba metido nel.

Por algunha razón o navegador amosaba o nome do identificador incorrectamente.

Proba a entrar e a escoller o indenficador que me comentabas ó comezo e a ver se sean os estándares adaptados, e logo mira no que eu che comento verás como alí si saen.

Non ten máis problema que lle cambies o nome o identificador e listo

Misterio resolto... a captura que pasas non se corresponde ó indentificador que dis senón a este outro. ![57d1c04bf3878.png](serve/attachment&path=57d1c04bf3878.png) Se se escolle sae todo o que comentabas... así que creo que o metiches no identificador que non era... ti estabas a xerar un identificador valeiro pensando que estaba metido nel. Por algunha razón o navegador amosaba o nome do identificador incorrectamente. Proba a entrar e a escoller o indenficador que me comentabas ó comezo e a ver se sean os estándares adaptados, e logo mira no que eu che comento verás como alí si saen. Non ten máis problema que lle cambies o nome o identificador e listo

smile GRACIAS POR TODO. IGUAL HICE ALGO MAL PERO NO SÉ EL QUÉ.
GRACIAS. ERES UN SOLETE!
HAI QUE APORTAR ALGO ECONÓMICAMENTE PARA QUE ESTO SIGA A FLOTE? AVISA SI NECESITAS ALGO.

:D GRACIAS POR TODO. IGUAL HICE ALGO MAL PERO NO SÉ EL QUÉ. GRACIAS. ERES UN SOLETE! HAI QUE APORTAR ALGO ECONÓMICAMENTE PARA QUE ESTO SIGA A FLOTE? AVISA SI NECESITAS ALGO.

Ahora me desapareció todo en Herminio y me aparece en el Identificador que tú ves. smile . Espero que se quede ahí.

Ahora me desapareció todo en Herminio y me aparece en el Identificador que tú ves. (wasntme) . Espero que se quede ahí.

Me alegro de que todo te vaya bien ahora smile

Y sobre el mantenimiento de la web no te preocupes que está bajo control

Me alegro de que todo te vaya bien ahora :) Y sobre el mantenimiento de la web no te preocupes que está bajo control

624
19
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador