AXUDA E SOPORTE
avaliar estándares un a un

Boas, gustaríame saber si hai algunha posibilidade para avaliar estándares un a un a través da aplicación en cada unha das áreas. A opción que encontro, aínda que todavía estou comezando a usala, e a de avaliar o caderno por exemplo, pero non avaliar un a un cada estándar, que era a miña idea.
Grazas

Boas, gustaríame saber si hai algunha posibilidade para avaliar estándares un a un a través da aplicación en cada unha das áreas. A opción que encontro, aínda que todavía estou comezando a usala, e a de avaliar o caderno por exemplo, pero non avaliar un a un cada estándar, que era a miña idea. Grazas

Ola

Para facer o que comentas terías que crear as UD ou UDI correspondentes, en cada unha escoller que estándares traballas, e logo en cada UDI escoller “seguimento”.
Alí podes avaliar os estándares que marcaches na UD ou UDI como avaliables, e se se trata de listas de control, rúbricas ou similares poderás facelo ahí.
Tamén podes usar o anecdotario online, pero nese caso non vai asociado a ningún estándar.

Ola Para facer o que comentas terías que crear as UD ou UDI correspondentes, en cada unha escoller que estándares traballas, e logo en cada UDI escoller “seguimento”. Alí podes avaliar os estándares que marcaches na UD ou UDI como avaliables, e se se trata de listas de control, rúbricas ou similares poderás facelo ahí. Tamén podes usar o anecdotario online, pero nese caso non vai asociado a ningún estándar.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

8
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador