AXUDA E SOPORTE
No puedo generar las UDIS para imprimirlas

Mi usuario es veronicapaz, llevo todas la navidades intenatndo imprimir una UDI, y no me deja generarla ni en gallego ni en castellano. Es la udi documentando la prehistoria de la carpeta de primaria, programación 4º 2017-18. Gracias y feliz año Oscar!

Mi usuario es veronicapaz, llevo todas la navidades intenatndo imprimir una UDI, y no me deja generarla ni en gallego ni en castellano. Es la udi documentando la prehistoria de la carpeta de primaria, programación 4º 2017-18. Gracias y feliz año Oscar!

Ola Verónica

Efectivamente había un erro, era un problema que só lle afectaba ó teu usuario (corrompeuse a carpeta onde se xeran os teus documentos, algo moi raro que pase pero pasouche a ti hehe), polo que só che sucedía a ti ese erro cando xerabas calquera document, xa está solucionado e agora debería funcionar todo perfectamente.

Cando sexa así, se ves que en media hora segue dando un erro dese tipo (e non é problema da túa conexión) o mellor é que me avises ben por aquí, ou a info@recursoseducativos.net porque a solución sempre é moi doada, e se non o comunicades (ó non ser un erro xeralizado) pode quedar así ata que o avisedes smile

Grazas por comunicalo e desculpa as molestias
Saúdos
Óscar

Ola Verónica Efectivamente había un erro, era un problema que só lle afectaba ó teu usuario (corrompeuse a carpeta onde se xeran os teus documentos, algo moi raro que pase pero pasouche a ti hehe), polo que só che sucedía a ti ese erro cando xerabas calquera document, xa está solucionado e agora debería funcionar todo perfectamente. Cando sexa así, se ves que en media hora segue dando un erro dese tipo (e non é problema da túa conexión) o mellor é que me avises ben por aquí, ou a info@recursoseducativos.net porque a solución sempre é moi doada, e se non o comunicades (ó non ser un erro xeralizado) pode quedar así ata que o avisedes smile Grazas por comunicalo e desculpa as molestias Saúdos Óscar

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

130
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador