APLICACIÓN PROGRÁMAME-UDIS
Adaptacións Curriculares

Boas, estou a darlle voltas a aplicación prográmame para as Adaptacións Curriculares e preguntábame se a propia aplicación podería permitir, que cando queres adaptar algún elemento curricular, poder darlle a un botón para que automáticamente cargase os de cursos anteriores para ese mesmo bloque de contido. Se digo isto é porque cando queres facer algunha adaptación normalmete tes que retomar contidos de cursos anteriores.

Saúdos

Lourdes Otero

Boas, estou a darlle voltas a aplicación prográmame para as Adaptacións Curriculares e preguntábame se a propia aplicación podería permitir, que cando queres adaptar algún elemento curricular, poder darlle a un botón para que automáticamente cargase os de cursos anteriores para ese mesmo bloque de contido. Se digo isto é porque cando queres facer algunha adaptación normalmete tes que retomar contidos de cursos anteriores. Saúdos Lourdes Otero

Ola...

Esa opción non é posible de facer xa que de un curso para o seguinte os elementos do currículo son diferentes. Os estándares, contidos e criterios de avaliación cambian dun nivel para o seguinte polo que non sería posible “saber” que recuperar do anterior para o seguinte e onde colocalo... incluso en primaria onde no planing comparativo os estándares saen “organizados”, non son exactamete iguais dun nivel para o seguinte polo que o estándar adaptado non serviría case nin como referencia (e non digamos xa no caso de contidos e criterios)

En todo caso se me pos un caso concreto como exemplo (un área e nivel) onde ó pasar de nivel os elementos do currículum non cambien podo estudiar a ver se pode facerse algo dese tipo.

Ola... Esa opción non é posible de facer xa que de un curso para o seguinte os elementos do currículo son diferentes. Os estándares, contidos e criterios de avaliación cambian dun nivel para o seguinte polo que non sería posible “saber” que recuperar do anterior para o seguinte e onde colocalo... incluso en primaria onde no planing comparativo os estándares saen “organizados”, non son exactamete iguais dun nivel para o seguinte polo que o estándar adaptado non serviría case nin como referencia (e non digamos xa no caso de contidos e criterios) En todo caso se me pos un caso concreto como exemplo (un área e nivel) onde ó pasar de nivel os elementos do currículum non cambien podo estudiar a ver se pode facerse algo dese tipo.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Estou traballando nunha posible opción que é “para cada estándar” engadir un botón que se chama “importar do curso anterior” de modo que se existe un igual segundo o planing comparativo nese curso o copie e en caso de que non avise de que non existe.

É a unha opción que se me ocorre e que poida facer o que plantexas.

Para contidos e criterios é imposible.

Estou traballando nunha posible opción que é “para cada estándar” engadir un botón que se chama “importar do curso anterior” de modo que se existe un igual segundo o planing comparativo nese curso o copie e en caso de que non avise de que non existe. É a unha opción que se me ocorre e que poida facer o que plantexas. Para contidos e criterios é imposible.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Feito, neste botón que aparece ó lado de cada estándar podes “importar os datos que teñas no nivel anterior “ da mesma área e indentificador, o estado do estándar(no desplegable) e o texto do estándar adaptado de ser o caso.

É o máximo que se pode facer, non sei se será xusto o que buscabas ou se se acerca smile

Obviamente este botón non aparece en primeiro, posto que non hai nivel anterior do que copiar.

5a04e681bd5f8.png

Esto só funciona nas áreas que teñan o planning comparativo, actualmente todas as de infantil e primaria, no caso de ESO e Bacharelato non está dispoñible o planing, se ben se alguén me fai chegar non habería problema engadilo para ditas materias (implica que algún docente se poña a organizar os estándares do mesmo xeito que fixemos en varios centros en primaria)

Feito, neste botón que aparece ó lado de cada estándar podes “importar os datos que teñas no nivel anterior “ da mesma área e indentificador, o estado do estándar(no desplegable) e o texto do estándar adaptado de ser o caso. É o máximo que se pode facer, non sei se será xusto o que buscabas ou se se acerca :P Obviamente este botón non aparece en primeiro, posto que non hai nivel anterior do que copiar. ![5a04e681bd5f8.png](serve/attachment&path=5a04e681bd5f8.png) Esto só funciona nas áreas que teñan o planning comparativo, actualmente todas as de infantil e primaria, no caso de ESO e Bacharelato non está dispoñible o planing, se ben se alguén me fai chegar non habería problema engadilo para ditas materias (implica que algún docente se poña a organizar os estándares do mesmo xeito que fixemos en varios centros en primaria)

editado Nov 9 '17 ás 11:39 pm

Graciñas, Óscar! Que ben que tedes ese cadro comparativo en Primaria! Moitas grazas estaría ben como opción se realmente existise en Secundaria pero vexoo difícil.

Un saúdo.

Lourdes

Graciñas, Óscar! Que ben que tedes ese cadro comparativo en Primaria! Moitas grazas estaría ben como opción se realmente existise en Secundaria pero vexoo difícil. Un saúdo. Lourdes

Para contar con plannig ocmparativo en secundaria en tan “doado” ou “difícil” como que alguén se poña co currículum dalgunha materia que se repita en diferentes niveis e que “ordene” os estándares iguais do seguinte xeito, nunha táboa

nº - estándar 1º - estándar 2º ....
1 - xxx.1.1 - xxxx.1.2
2 - ...

É dicir ir “xuntando os estándares iguais” que evolucionan ó longo dos niveis en filas, e logo todo sería meter eses “números” a cada un dos estándares na aplicación (podería facelo calquera con permisos) e xa estaría o planing listo.

Así foi como se fixo en primaria, gracias ó traballo de varios centros (e o meu propio nalgunha área)

Para contar con plannig ocmparativo en secundaria en tan “doado” ou “difícil” como que alguén se poña co currículum dalgunha materia que se repita en diferentes niveis e que “ordene” os estándares iguais do seguinte xeito, nunha táboa nº - estándar 1º - estándar 2º .... 1 - xxx.1.1 - xxxx.1.2 2 - ... É dicir ir “xuntando os estándares iguais” que evolucionan ó longo dos niveis en filas, e logo todo sería meter eses “números” a cada un dos estándares na aplicación (podería facelo calquera con permisos) e xa estaría o planing listo. Así foi como se fixo en primaria, gracias ó traballo de varios centros (e o meu propio nalgunha área)

234
5
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador