AXUDA E SOPORTE
Os procedementos e instrumentos de avaliación non se xeran adecuadamente

Unha vez completada a programación, cando quero xerar o cadro de TEMPORALIZACIÓN, PONDERACIÓN E INSTRUMENTOS DE AVALIACIÓN DOS ESTÁNDARES, os procedementos e instrumentos de avaliación sáenme en branco.
Probei en Chrome e Firefox (sempre dende Ubuntu).
Estou tratando de xerar as novas asignaturas de Electrotecnia e Imaxe e Son.

Unha vez completada a programación, cando quero xerar o cadro de TEMPORALIZACIÓN, PONDERACIÓN E INSTRUMENTOS DE AVALIACIÓN DOS ESTÁNDARES, os procedementos e instrumentos de avaliación sáenme en branco. Probei en Chrome e Firefox (sempre dende Ubuntu). Estou tratando de xerar as novas asignaturas de Electrotecnia e Imaxe e Son.

Ola

Acabo de acceder co teu usuario, en bacharelato, no cartafol que tes creado e puiden xerar sen problema o “modelo para a programación sen agrupar” (o agrupado obviamente non podes xeralo porque non están agrupados)

A única forma de que non che aparezan os instrumentos é que marcases esta opción durante o proceso.
59f5cc030040d.png
Esa opción, o que fai é incluír os instrumentos marcados como “agrupados” en lugar dos aparecen na pantalla principal.. pero só é aplicable cando ambos son diferentes e se teñen agrupados os estándares por instrumento, que non é o teu caso, onde como non tes ningún agrupado e lle indicas que o xere usando eses o “mete en branco” (xera o documento sen marcar esa opción)

En resumo, tenta xeralo coas opcións que saen por defecto, e comproba que os xere ben, logo se queres proba coas diferentes opcións adicionais e verás como o resultado é diferente segundo o que marques, por exemplo neste caso concreto como non tes ningún agrupado non podería amosar nada e por iso o inclúe en branco.

PD: as opcións que veñen marcadas por defecto son aquela que usa a meirande parte dos usuarios da aplicación, o resto delas son “opcións” que se pediron por algúns usuarios, pero non polo feito de marcalas todas vai a saír un documento máis completo, senón con “contidos e estructura diferente”.

Vamos que non é preciso marcar tódalas opcións salvo que se queira específicamente incluír todo dese xeito smile

Xa me contarás smile

Ola Acabo de acceder co teu usuario, en bacharelato, no cartafol que tes creado e puiden xerar sen problema o “modelo para a programación sen agrupar” (o agrupado obviamente non podes xeralo porque non están agrupados) A única forma de que non che aparezan os instrumentos é que marcases esta opción durante o proceso. ![59f5cc030040d.png](serve/attachment&path=59f5cc030040d.png) Esa opción, o que fai é incluír os instrumentos marcados como “agrupados” en lugar dos aparecen na pantalla principal.. pero só é aplicable cando ambos son diferentes e se teñen agrupados os estándares por instrumento, que non é o teu caso, onde como non tes ningún agrupado e lle indicas que o xere usando eses o “mete en branco” (xera o documento sen marcar esa opción) En resumo, tenta xeralo coas opcións que saen por defecto, e comproba que os xere ben, logo se queres proba coas diferentes opcións adicionais e verás como o resultado é diferente segundo o que marques, por exemplo neste caso concreto como non tes ningún agrupado non podería amosar nada e por iso o inclúe en branco. PD: as opcións que veñen marcadas por defecto son aquela que usa a meirande parte dos usuarios da aplicación, o resto delas son “opcións” que se pediron por algúns usuarios**, pero non polo feito de marcalas todas vai a saír un documento máis completo, senón con “contidos e estructura diferente”.** Vamos que non é preciso marcar tódalas opcións salvo que se queira específicamente incluír todo dese xeito :) Xa me contarás :)

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

editado Oct 29 '17 ás 12:45 pm

Pois tes toda a razón, era ese clic laranxa o que me poñía en branco os procedementos e instrumentos.
Moitas Grazas
Peregrina

Pois tes toda a razón, era ese clic laranxa o que me poñía en branco os procedementos e instrumentos. Moitas Grazas Peregrina
223
3
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador