XESTIÓN DO CURRÍCULUM
Elaborar adaptacións curriculares

Estou tentando saber como utilizar a aplicación online para elaborar ACS para Secundaria e a dicir verdade estou coma un pulpo non garaxe, a pesares de mirar os videos de axuda. Non sei por onde empezar. Precisaba un video-titorial paso, máis pormenorizado. Graciñas.

Estou tentando saber como utilizar a aplicación online para elaborar ACS para Secundaria e a dicir verdade estou coma un pulpo non garaxe, a pesares de mirar os videos de axuda. Non sei por onde empezar. Precisaba un video-titorial paso, máis pormenorizado. Graciñas.

Ola

Non sei se miraches o que pon no manual en pdf ó respecto, por se pode darche máis datos (no apartado 6.4)

https://www.recursoseducativos.net/software/online/programame_udis/manuais/06_lapela_programacion_e_curriculo.pdf

Así por encima podo comentarche algunhas cousas:

• A aplicación permite facer unha ACS adaptando só os estándares ou tamén os contidos e criterios (habitualmente acéptase adaptar só os estándares, pero en todo caso é unha decisión da inspección en cada caso)
  • Para cada estándar (e de ser o caso os contidos e criterios, falarei de estándares pero sería de aplicación a cada unha das partes) poden indicarse catro opcións no despregable:

• "que sexa válido tal como está" (co cal non hai que redactar de novo o estándar adaptado)
    • "que sexa adaptado" (polo que habería que escribir como quedaría o estándar adaptado)
    • "que sexa eliminado" (cando un estándar non será acadado de ningún xeito polo que non sería necesario redactar de novo o estándar)
    • "que sexa priorizado" (é o mesmo que marcar adaptado, redactando de novo o estándar, pero ademais consideramos que hai que priorizalo sobre os demais)
  • O modelo inclúe tamén unha avaliación inicial "opcional", (que fai, que fai con axuda...), se non se vai a empregar pode deixarse en branco e logo, cando se vai a "xerar >ACS" escoller que non se inclúa a avaliación inicial.

• Na aplicación as ACS están "fora dos cartafoles", e dicir créasen para usuario, e precisas crear un "idenficador" para cada alumno (para non incluír datos reais), que é un alias polo que podes idenficar de quen cada ACS que elabores.

• Para cada identificador podes facer a ACS para calquera das áreas e niveis da etapa, de xeito que o curso seguinte, poderías facela para o seguinte nivel dentro do mesmo identificador.

• A normativa que regula as ACS e dos "noventa" polo que non encaixa para nada cos currículums actuais, xa que fala de adaptar obxectivos, criterios e contidos, cando agora os obxectivos son de etapa, os contidos xa de adaptan según como se enfoquen os estándares, e os criterios están "concretados en estándares", polo que habitualmente soe "servir" con adaptar estándares porque xa cubre os restantes "elementos".

• Como sempre o mellor é preguntar se este modelo é valido para a inspección en cada caso.

En todo caso, indícame cales son ás túas dúbidas concretas ó respecto e tentarei axudarche ata onde poida smile

Ola Non sei se miraches o que pon no manual en pdf ó respecto, por se pode darche máis datos (no apartado 6.4) ```` https://www.recursoseducativos.net/software/online/programame_udis/manuais/06_lapela_programacion_e_curriculo.pdf ```` Así por encima podo comentarche algunhas cousas: - A aplicación permite facer unha ACS adaptando só os estándares ou tamén os contidos e criterios (habitualmente acéptase adaptar só os estándares, pero en todo caso é unha decisión da inspección en cada caso) - Para cada estándar (e de ser o caso os contidos e criterios, falarei de estándares pero sería de aplicación a cada unha das partes) poden indicarse catro opcións no despregable: - "que sexa válido tal como está" (co cal non hai que redactar de novo o estándar adaptado) - "que sexa adaptado" (polo que habería que escribir como quedaría o estándar adaptado) - "que sexa eliminado" (cando un estándar non será acadado de ningún xeito polo que non sería necesario redactar de novo o estándar) - "que sexa priorizado" (é o mesmo que marcar adaptado, redactando de novo o estándar, pero ademais consideramos que hai que priorizalo sobre os demais) - O modelo inclúe tamén unha avaliación inicial "opcional", (que fai, que fai con axuda...), se non se vai a empregar pode deixarse en branco e logo, cando se vai a "xerar >ACS" escoller que non se inclúa a avaliación inicial. - Na aplicación as ACS están "fora dos cartafoles", e dicir créasen para usuario, e precisas crear un "idenficador" para cada alumno (para non incluír datos reais), que é un alias polo que podes idenficar de quen cada ACS que elabores. - Para cada identificador podes facer a ACS para calquera das áreas e niveis da etapa, de xeito que o curso seguinte, poderías facela para o seguinte nivel dentro do mesmo identificador. - A normativa que regula as ACS e dos "noventa" polo que non encaixa para nada cos currículums actuais, xa que fala de adaptar obxectivos, criterios e contidos, cando agora os obxectivos son de etapa, os contidos xa de adaptan según como se enfoquen os estándares, e os criterios están "concretados en estándares", polo que habitualmente soe "servir" con adaptar estándares porque xa cubre os restantes "elementos". - Como sempre o mellor é preguntar se este modelo é valido para a inspección en cada caso. En todo caso, indícame cales son ás túas dúbidas concretas ó respecto e tentarei axudarche ata onde poida :)

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Moitas grazas pola resposta. Vou mirar o pdf que me xuntas con calma e xa che irei dicindo. Unha colega de orientación faloume esta aplicación como muy útil e xa probara a facer algo a final de curso pero non me foi doado. É verdade que non lin pormenorizadamente os documentos de axuda e fun ó máis fácil, ós videos, pero non me aclararon. Xa vamos falando. Lourdes

Moitas grazas pola resposta. Vou mirar o pdf que me xuntas con calma e xa che irei dicindo. Unha colega de orientación faloume esta aplicación como muy útil e xa probara a facer algo a final de curso pero non me foi doado. É verdade que non lin pormenorizadamente os documentos de axuda e fun ó máis fácil, ós videos, pero non me aclararon. Xa vamos falando. Lourdes

Xa fun aprendendo algo. Fixen unha ACS inventada pero cuando lle día a xerar do documento cos estandares, contidos e criterios de avaliación, sen incluir a avaliación inicial aparece esta mensaje que dice:

59ba493ef1227.png

Xa fun aprendendo algo. Fixen unha ACS inventada pero cuando lle día a xerar do documento cos estandares, contidos e criterios de avaliación, sen incluir a avaliación inicial aparece esta mensaje que dice: ![59ba493ef1227.png](serve/attachment&path=59ba493ef1227.png)

Ola

Ese erro saía cando se escollía unha materia e un nivel non que non existe (por exemplo BX en 2º de ESO), agora xa no sae o erro e xera o documento en branco posto que non existe a material no nivel.

Tenteino co teu "alumno 1" en BX de 3º de ESO xerouno sen problemas.... podes probar se vai ben agora, e en caso contrario indicarme que materia e curso queres usar para xerar a ACS (o indentificador entendo que é o alumno1 pero se queres que probe co outro, non poñas aquí o nome, dime o outro e xa sei cal e smile )

Xa me contarás.
Óscar

Ola Ese erro saía cando se escollía unha materia e un nivel non que non existe (por exemplo BX en 2º de ESO), agora xa no sae o erro e xera o documento en branco posto que non existe a material no nivel. Tenteino co teu "alumno 1" en BX de 3º de ESO xerouno sen problemas.... podes probar se vai ben agora, e en caso contrario indicarme que materia e curso queres usar para xerar a ACS (o indentificador entendo que é o alumno1 pero se queres que probe co outro, non poñas aquí o nome, dime o outro e xa sei cal e ;) ) Xa me contarás. Óscar

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Xenial! Xa fun capaz de xerar o documento. Penso que lle vou dar moito uso, agora que xa controlo a ferramenta. Noraboa pola aplicación!! Moitas grazas por todo!!!

Xenial! Xa fun capaz de xerar o documento. Penso que lle vou dar moito uso, agora que xa controlo a ferramenta. Noraboa pola aplicación!! Moitas grazas por todo!!!

Fantástico, alégrame que sexa de utilidade smile

Fantástico, alégrame que sexa de utilidade (blush)

273
6
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador