AXUDA E SOPORTE
O programa non me permite ver os cartafoles creados nin crear outros novos

Bo día,
Dinme de alta esta semana na túa aplicación e fun introducindo os cartafois durante estos días sin problema. No día de hoxe ó entrar na aplicación non me aparecen os cartafois nin me permite crear outros novos.
Agarado a túa resposta.
Un saúdo,

Bo día, Dinme de alta esta semana na túa aplicación e fun introducindo os cartafois durante estos días sin problema. No día de hoxe ó entrar na aplicación non me aparecen os cartafois nin me permite crear outros novos. Agarado a túa resposta. Un saúdo,

Ola

Acabo de probar a entrar co teu usuario e abre os cartafoles sen problema.

Proba a entrar novamente e verifica que o erro persiste, se ese é o caso:

• con que navegador che sucede?
  • probaches a borrar os arquivos temporais do navegador?

Pode tratarse dun erro puntual de conectividade.

Por certo non precisas crear un cartafol para cada un dos niveis xa que dentro de cada cartafol que crees terás dentro tódalas materias e niveis (cursos) da etapa, tan só escollendo as correspondentes pestañas.

Ola Acabo de probar a entrar co teu usuario e abre os cartafoles sen problema. Proba a entrar novamente e verifica que o erro persiste, se ese é o caso: - con que navegador che sucede? - probaches a borrar os arquivos temporais do navegador? Pode tratarse dun erro puntual de conectividade. Por certo non precisas crear un cartafol para cada un dos niveis xa que dentro de cada cartafol que crees terás dentro tódalas materias e niveis (cursos) da etapa, tan só escollendo as correspondentes pestañas.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Ola Óscar,

Non consigo ver os cartafoles. O navegador que teño no ordenador é o Google Chrome. Onte borrei o historial do navegador, ¿pode ser ese o motivo?, cómo fago para volver a ver os cartafoles?.

Ola Óscar, Non consigo ver os cartafoles. O navegador que teño no ordenador é o Google Chrome. Onte borrei o historial do navegador, ¿pode ser ese o motivo?, cómo fago para volver a ver os cartafoles?.

Efectivamente acabo de detectar un erro que había con Chrome, xa esá solucionado.

Entra novamente e dime se che funciona (tenta actualizar a páxina alomenos unha vez para que cargue o novo arquivo)

Efectivamente acabo de detectar un erro que había con Chrome, xa esá solucionado. Entra novamente e dime se che funciona (tenta actualizar a páxina alomenos unha vez para que cargue o novo arquivo)

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

295
4
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador