SUXESTIÓNS E IDEAS
Idea para a aplicación programame

Ola Óscar. Non sei se se podería facer, pero a miña suxestión é poder ter a última visualización da aplicación cando non se dispoña de wifi. Eu conecto a tablet á rede do centro e tamén na casa, pero ás veces pódese colgar a rede e querer ver o contido que tes programado e non poder. Normalmente xero a táboa en pdf para ter cubertas as miñas cóstas. Serñia algo parecido a ter unha especie de aplicación offline cando non haxa internet.
Graciñas e noraboa por todos os teus esforzos.

Ola Óscar. Non sei se se podería facer, pero a miña suxestión é poder ter a última visualización da aplicación cando non se dispoña de wifi. Eu conecto a tablet á rede do centro e tamén na casa, pero ás veces pódese colgar a rede e querer ver o contido que tes programado e non poder. Normalmente xero a táboa en pdf para ter cubertas as miñas cóstas. Serñia algo parecido a ter unha especie de aplicación offline cando non haxa internet. Graciñas e noraboa por todos os teus esforzos.

Ola

Estiven valorando a opción pero técnicamente ten moitos problemas, xa que esta aplicación non deixa de ser unha paxina web, que traballa nun servidor (en linguaxe php e almacena datos en diferentes táboas dunha base de datos mysql).

Para facer unha versión offline, tanto da versión web como da APP para smartphones, sería preciso volcar con cada cambio os datos da base de datos de cada usuario a algún tipo de almacenamento local, que se ben non sería o máis optimo nin rápido si podería facerse.
O problema ven do feito de que a linguaxe php só funciona nun servidor e non en local, polo que habería que crear unha aplicación para cada sistema operativo nun linguaxe concreto (cousa que se me escapa) para poder usar eses datos.

Como alternativa está, como dis o xerar en pdf os documentos, por esa razón agora desde a APP xa se poden xerar os pdf directamente e gardalos así na tablet ou smartphone, para telos sempre á man se se precisan.

Lamento non poder ser de máis axuda neste caso.

Ola Estiven valorando a opción pero técnicamente ten moitos problemas, xa que esta aplicación non deixa de ser unha paxina web, que traballa nun servidor (en linguaxe php e almacena datos en diferentes táboas dunha base de datos mysql). Para facer unha versión offline, tanto da versión web como da APP para smartphones, sería preciso volcar con cada cambio os datos da base de datos de cada usuario a algún tipo de almacenamento local, que se ben non sería o máis optimo nin rápido si podería facerse. O problema ven do feito de que a linguaxe php só funciona nun servidor e non en local, polo que habería que crear unha aplicación para cada sistema operativo nun linguaxe concreto (cousa que se me escapa) para poder usar eses datos. Como alternativa está, como dis o xerar en pdf os documentos, por esa razón agora desde a APP xa se poden xerar os pdf directamente e gardalos así na tablet ou smartphone, para telos sempre á man se se precisan. Lamento non poder ser de máis axuda neste caso.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Graciñas de todos modos... se che escapa, pero non se che escapa!!! Bastantes utilidades nos ofreces coa páxina e a app. Moitas grazas e ánimo para seguir con este "proxecto"... é motivo de agradecemento.
Un saúdo

Graciñas de todos modos... se che escapa, pero non se che escapa!!! Bastantes utilidades nos ofreces coa páxina e a app. Moitas grazas e ánimo para seguir con este "proxecto"... é motivo de agradecemento. Un saúdo

263
2
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador