AXUDA E SOPORTE
Dúbida de copia

Teño una carpeta do centro que conten a programación do meu curso e o perfil competencial de área de todos os niveis e áreas.
Esa programación quero pasala a unha carpeta miña para retoques de erros. Sae a mensaxe que se borrará.
A dúbida por tanto é se copio da carpeta compartida do centro se borra a programación? Quero retocala con tempo polo tanto non quero que se borre.
Grazas de anteman. Saúdos

Teño una carpeta do centro que conten a programación do meu curso e o perfil competencial de área de todos os niveis e áreas. Esa programación quero pasala a unha carpeta miña para retoques de erros. Sae a mensaxe que se borrará. A dúbida por tanto é se copio da carpeta compartida do centro se borra a programación? Quero retocala con tempo polo tanto non quero que se borre. Grazas de anteman. Saúdos
editado Aug 25 '17 ás 1:24 pm

Entendo que tes acceso á carpeta do teu centro e queres facer unha copia da mesma noutra nova, nese caso avísache que na nova se vai a reemplazar o que haxa non que o que hai na de orixe, que quederá tal cual.

De feito se no cartafol de centro estas convidado, é dicir non a creaches ti, non che deixará copiar sobre ela senón a un novo cartafol.

Entendo que tes acceso á carpeta do teu centro e queres facer unha copia da mesma noutra nova, nese caso avísache que na nova se vai a reemplazar o que haxa non que o que hai na de orixe, que quederá tal cual. De feito se no cartafol de centro estas convidado, é dicir non a creaches ti, non che deixará copiar sobre ela senón a un novo cartafol.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

404
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador