AXUDA E SOPORTE
Non me aparecen os contidos nos exercicios

Bo día! O tentar completar a pestana de contidos nos exercicios, dime que non teño ningún criterio seleccionado. Non sei onde o debería seleccionar posto que aparece na actividade e tamen o fixén na programación. A unidade é de Bioloxía de 2º de Bac
Moitas grazas pola axuda
589d679d47bc5.png

Bo día! O tentar completar a pestana de contidos nos exercicios, dime que non teño ningún criterio seleccionado. Non sei onde o debería seleccionar posto que aparece na actividade e tamen o fixén na programación. A unidade é de Bioloxía de 2º de Bac Moitas grazas pola axuda ![589d679d47bc5.png](serve/attachment&path=589d679d47bc5.png)
editado Aug 25 '17 ás 1:24 pm

Ola

Acabo de comprobar que o curríclum de BX de 2º de bacharelato non ten metidos os contidos de tódolos criterios... este currículum, como todos os de ESO e bacharelato foron metidos por usuarios que voluntariamente o decidiron facer, e neste caso vese que non o meteu completamente.

589e3354e9ad0.png

Con esta situación hai dúas opcións, ben que agardes a que o usuario remate "o traballo" (se é que vai a facelo posiblemente porque só os precisaba para a parte de programación) ou ben facelo ti mesmo/a, tan só habería que copiar e pegar do currículum os contidos nos campos correspondentes na parte de xestión de currículum para esta área, de modo que outros puidesen empregalos posteriormente.

En caso de que esteas interesado/a en meter estes datos e completar o currículum, envíame un correo a info@recursoseducativos.net, ou ben coméntao neste correo e indícoche como facelo e douche os permisos para que poidas acceder á parte de xestión de currículum.

Ola Acabo de comprobar que o curríclum de BX de 2º de bacharelato non ten metidos os contidos de tódolos criterios... este currículum, como todos os de ESO e bacharelato foron metidos por usuarios que voluntariamente o decidiron facer, e neste caso vese que non o meteu completamente. ![589e3354e9ad0.png](serve/attachment&path=589e3354e9ad0.png) Con esta situación hai dúas opcións, ben que agardes a que o usuario remate "o traballo" (se é que vai a facelo posiblemente porque só os precisaba para a parte de programación) ou ben facelo ti mesmo/a, tan só habería que copiar e pegar do currículum os contidos nos campos correspondentes na parte de xestión de currículum para esta área, de modo que outros puidesen empregalos posteriormente. En caso de que esteas interesado/a en meter estes datos e completar o currículum, envíame un correo a info@recursoseducativos.net, ou ben coméntao neste correo e indícoche como facelo e douche os permisos para que poidas acceder á parte de xestión de currículum.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

editado Aug 25 '17 ás 1:24 pm

Hola de novo! Non son demasiado competente dixitalmente pero podo tentalo, se me explicas como teño que facer.
Moitas grazas, pola resposta e pola web, que é fantástica.
Saudos

Hola de novo! Non son demasiado competente dixitalmente pero podo tentalo, se me explicas como teño que facer. Moitas grazas, pola resposta e pola web, que é fantástica. Saudos

Ola polita

Envíame un correo a info@recursoseducativos.net indicando esto e xa che envío os datos de como facelo (hai un manual) e douche os permisos pertinentes smile

Ola polita Envíame un correo a info@recursoseducativos.net indicando esto e xa che envío os datos de como facelo (hai un manual) e douche os permisos pertinentes :)

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

416
3
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador