Foro de axuda das aplicacións e web
DESAPARACIÓN DE BLOQUE DE CONTIDOS Ó XERAR UNHA ACS
ACS

Boas tardes:
Ó xerar a adaptación LOMCE de FQ 2º ESO non me aparece o bloque 1 de contidos.
Non é a primeira vez que as fago e acabo de facer unha de mate e aparece todo sen problema.
A ver se alguén me pode botar unha man ou é un erro do sistema. Moitas grazas.

Boas tardes: Ó xerar a adaptación LOMCE de FQ 2º ESO non me aparece o bloque 1 de contidos. Non é a primeira vez que as fago e acabo de facer unha de mate e aparece todo sen problema. A ver se alguén me pode botar unha man ou é un erro do sistema. Moitas grazas.

Hola

Había un erro no currículum de FQ de 2º de ESO na LOMLOE, a persoa que se encargou de introducilo voluntariamente esquedou incluír o primeiro bloque. Lembrade que os currículums de ESO e Bacharelato son incluídos por docentes usuarios da aplicación que voluntariamente os introducen, polo que non controlo que estean correctos ata que xurde algún erro como o que comentas.

Tenta xerar agora a ACS e debería aparecer correctamente todo.

Hola Había un erro no currículum de FQ de 2º de ESO na LOMLOE, a persoa que se encargou de introducilo voluntariamente esquedou incluír o primeiro bloque. Lembrade que os currículums de ESO e Bacharelato son incluídos por docentes usuarios da aplicación que voluntariamente os introducen, polo que non controlo que estean correctos ata que xurde algún erro como o que comentas. Tenta xerar agora a ACS e debería aparecer correctamente todo.
23
2
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador