Foro de axuda das aplicacións e web
Currículo Lomloe XH

Boas, non me carga o currículo LOMLOE de Xeografía e Historia de 1º da ESO. Hai alguén na mesma situación?

Boas, non me carga o currículo LOMLOE de Xeografía e Historia de 1º da ESO. Hai alguén na mesma situación?

Ola

Os currículos de ESO e Bacharelato, a diferencia dos de infantil e primaria que os introducín eu mesmo, son "engadidos" polos usuarios que os van precisando, e quedan dispoñibles para tódolos demais.

Podes ver na parte inferior da aplicación os usuarios que están a introducir e xestionar as diferentes materias.

No caso de XH unha compañeira comprometeuse a metelo, e para que puidese traballar ,tiven qeu introducir o primeiro criterio de cada nivel para que se "cree a materia" e iso é o que está a cargado.

Cando no existe unha materia concreta, porque non foi aínda engadida existen dúas opcions:

  • Agardar a que alguén a introduza e, desde ese momento, usala con normalidade na aplicación.
  • Solicitar o prermiso a info@recursoseducativos.net e introducir ti mesmo/a o currículum da materia, de modo poida ser empregada polos restantes docentes.

Existe un manual onde se explica como se faría, no caso de que alguén estea interesado en colaborar.

https://www.recursoseducativos.net/Help-Desk/article/anexo-i-xestion-do-curriculo-lomloe-introducir-e-editar-areas-eou-ambitos#menu

No caso concreto de XH habería que agardar a que esa persoa o introduza, ou ben solicitar facelo ti mesmo/a, tal como indicaba anteriormente

Saúdos
Óscar

Ola Os currículos de ESO e Bacharelato, a diferencia dos de infantil e primaria que os introducín eu mesmo, son "engadidos" polos usuarios que os van precisando, e quedan dispoñibles para tódolos demais. Podes ver na parte inferior da aplicación os usuarios que están a introducir e xestionar as diferentes materias. No caso de XH unha compañeira comprometeuse a metelo, e para que puidese traballar ,tiven qeu introducir o primeiro criterio de cada nivel para que se "cree a materia" e iso é o que está a cargado. Cando no existe unha materia concreta, porque non foi aínda engadida existen dúas opcions: - Agardar a que alguén a introduza e, desde ese momento, usala con normalidade na aplicación. - Solicitar o prermiso a info@recursoseducativos.net e introducir ti mesmo/a o currículum da materia, de modo poida ser empregada polos restantes docentes. Existe un manual onde se explica como se faría, no caso de que alguén estea interesado en colaborar. https://www.recursoseducativos.net/Help-Desk/article/anexo-i-xestion-do-curriculo-lomloe-introducir-e-editar-areas-eou-ambitos#menu No caso concreto de XH habería que agardar a que esa persoa o introduza, ou ben solicitar facelo ti mesmo/a, tal como indicaba anteriormente Saúdos Óscar
editado Oct 20 '22 ás 8:44 pm
30
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador