Foro de axuda das aplicacións e web
Escolla de nivel e materia

Como podo cambiar os CA predeterminados de Música de 2ºBach para LGL?

Como podo cambiar os CA predeterminados de Música de 2ºBach para LGL?

Ola

Polo que entendo queres cambiar os Criterios de Avaliación do currículum de LGL de 2º de Bacharelato, entendo que da LOMCE (porque o currículum LOMLOE aínda non está metido).

Se ese é o caso o currículum, salvo nas Adaptacións Curriculares, non pode modificarse, é dicir os Criterios de Avaliación, e no caso da LOMCE os estándares derivados deles, son os que son e non poden modificarse. Outra cousa é que o centro acorde un mínimo para cada un deles pero os Criterios de Avaliación (e os estándares) non poden modificarse nin cambiarse.

Se me das máis detalles de exactamente é o que queres facer, podería respostarche algo máis, porque igual non entendín ben a pregunta.

Saúdos
Óscar

Ola Polo que entendo queres cambiar os Criterios de Avaliación do currículum de LGL de 2º de Bacharelato, entendo que da LOMCE (porque o currículum LOMLOE aínda non está metido). Se ese é o caso o currículum, salvo nas Adaptacións Curriculares, non pode modificarse, é dicir os Criterios de Avaliación, e no caso da LOMCE os estándares derivados deles, son os que son e non poden modificarse. Outra cousa é que o centro acorde un mínimo para cada un deles pero os Criterios de Avaliación (e os estándares) non poden modificarse nin cambiarse. Se me das máis detalles de exactamente é o que queres facer, podería respostarche algo máis, porque igual non entendín ben a pregunta. Saúdos Óscar

Boas,
Agora si entendín, queres saber como escoller LGL na LOMLOE smile

As materias de ESO e Bacharelato sodes os propios usuarios, quenes introducen o currículum, para que todos e toda poidan usalos.
No caso de infantil e toda primaria (así como unha materia de bacharelato e outra de ESO para poder comezar) fun eu quen as metín, pero non é asumible que meta todo o currículum das restantes etapas.
No caso da LOMCE foron os docentes desas etapas (ESO e bacharelato) quenes as foron metendo a medida que as foron precisando.

No teu caso tes dúas opcións:
a) agardar a que alguén meta a materia (se é que o da feito alguén nalgún momento smile
b) meter ti o currículum desa materia de modo que queden na aplicación e poidan usala tódolos usuarios.

Por se optases por la segunda opción, aquí hai un manual de como se faría, para que valores se che interesa ou non facelo smile
https://www.recursoseducativos.net/Help-Desk/article/anexo-i-xestion-do-curriculo-lomloe-introducir-e-editar-areas-eou-ambitos#menu

Xa me dirás se estás interesada en introducir dita materia para poder atraballar con ela.
Actualmente habería facelo co currículum en “borrador”, e logo sería revisar se houbese algún cambio cando sexa oficial e definitivo.

Saúdos

Boas, Agora si entendín, queres saber como escoller LGL na LOMLOE ;) As materias de ESO e Bacharelato sodes os propios usuarios, quenes introducen o currículum, para que todos e toda poidan usalos. No caso de infantil e toda primaria (así como unha materia de bacharelato e outra de ESO para poder comezar) fun eu quen as metín, pero non é asumible que meta todo o currículum das restantes etapas. No caso da LOMCE foron os docentes desas etapas (ESO e bacharelato) quenes as foron metendo a medida que as foron precisando. No teu caso tes dúas opcións: a) agardar a que alguén meta a materia (se é que o da feito alguén nalgún momento ;) b) meter ti o currículum desa materia de modo que queden na aplicación e poidan usala tódolos usuarios. Por se optases por la segunda opción, aquí hai un manual de como se faría, para que valores se che interesa ou non facelo ;) https://www.recursoseducativos.net/Help-Desk/article/anexo-i-xestion-do-curriculo-lomloe-introducir-e-editar-areas-eou-ambitos#menu Xa me dirás se estás interesada en introducir dita materia para poder atraballar con ela. Actualmente habería facelo co currículum en “borrador”, e logo sería revisar se houbese algún cambio cando sexa oficial e definitivo. Saúdos
13
2
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador