Foro de axuda das aplicacións e web
Problemas coa ACS en Lingua galega
ACS

Teño un problema, despois de modificar os criterios, reducilos e redactar os novos criterios, gardar ítem por ítem, en lingua galega, e xerar informe, debe haber algún erro, xa que o documento que se xera, invariablemente pon tódolos criterios, contidos e estándares suprimidos.
Non me pasa o mesmo, por exemplo con lingua castela.

Teño un problema, despois de modificar os criterios, reducilos e redactar os novos criterios, gardar ítem por ítem, en lingua galega, e xerar informe, debe haber algún erro, xa que o documento que se xera, invariablemente pon tódolos criterios, contidos e estándares suprimidos. Non me pasa o mesmo, por exemplo con lingua castela.

Ola

Podes indicarme que indicador, materia/area en nivel che sucede, así que tipo de documento tentas xerar (cal dos catro modelos que hai) e se escolles algunha das opcións ó xeralo.

A idea é que tente reproducir o error que ti ves.

Quedo á espera
Óscar

Ola Podes indicarme que indicador, materia/area en nivel che sucede, así que tipo de documento tentas xerar (cal dos catro modelos que hai) e se escolles algunha das opcións ó xeralo. A idea é que tente reproducir o error que ti ves. Quedo á espera Óscar
43
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador