AXUDA E SOPORTE
IDENTIFICADORES: como borrar un identificador en ACS?

Boas noites
Estou aprendendo a facer as miñas ACS a través do programe, pero agora que xa teño creado o identificador, vexo que teño creados 3 ou 4 identificadores para o mesmo alumno.
A miña pregunta é, como podo eliminar nomes no apartado de " elixe identificador", xa que como digo teño prototipos que non son necesarios, e soamente me crean confusión.
Grazas anticipadas pola atención, e sobre todo grazas por este super programa, que unha vez que te metes nel, casi te atrapa.
Un saúdo.

Boas noites Estou aprendendo a facer as miñas ACS a través do programe, pero agora que xa teño creado o identificador, vexo que teño creados 3 ou 4 identificadores para o mesmo alumno. A miña pregunta é, como podo eliminar nomes no apartado de " elixe identificador", xa que como digo teño prototipos que non son necesarios, e soamente me crean confusión. Grazas anticipadas pola atención, e sobre todo grazas por este super programa, que unha vez que te metes nel, casi te atrapa. Un saúdo.
editado fai 4 días ás 9:39 am

Antes de nada grazas polos comentariossmile

Para borrar un identificador tan só tes que cambiar o seu “nome” pola palabra borrar e gardar os cambios.

5c3b06826ad1e.png

De feito no manual da aplicación xa ben así explicado smile
5c3b071659cda.png

Antes de nada grazas polos comentarios(blush) Para borrar un identificador tan só tes que cambiar o seu “nome” pola palabra borrar e gardar os cambios. ![5c3b06826ad1e.png](serve/attachment&path=5c3b06826ad1e.png) De feito no manual da aplicación xa ben así explicado (wasntme) ![5c3b071659cda.png](serve/attachment&path=5c3b071659cda.png)

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

9
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador